Hulpverlening

hulpverlening (de ~)hulpverlening
het samenwerken aan iets; hulp; hulp; het helpen; zorg voor mensen in nood
“de hulpverlening komt op gang”

Voor ieder evenement is een goede organisatie van belang. Een van de onderdelen van de organisatie is de hulpverlening.

Stichting Hulpverlening bij Evenementen is een ervaren organisatie op dit gebied, voor kleine en grote evenementen. Samen met onze partners kunnen wij nagenoeg ieder evenement van de juiste hulpverleners voorzien.Van goed opgeleide eerste hulpverleners (EHBO-ers) tot een ambulance. Vraag naar de mogelijkheden.

Wat voor ons belangrijk is, en wat wij willen uitstralen tijdens uw evenement, is  deskundigheid. Hieronder verstaan wij uiteraard kennis van het EHBO maar daarnaast ook zeker zo belangrijk zijn de presentatie en de sociale vaardigheden van onze medewerkers.

Kennis hebben van EHBO is één, beschikking over de juiste middelen is twee. Wij beschikken daarom over een breed scala aan hulpmiddelen: eerste hulp-tassen, AED (automatische Externe Defibrillator), portofoons, brancards, behandeltafels; kortom alles wat nodig is voor het creëren van een Eerste Hulppost.

Eerste Hulppost

Aanvraagformulier hulpverlening